Τετάρτη 15 Μαΐου 2013

Βραβείο

Σήμερα το  "Sweet Creations" πήρε το βραβείο καλύτερου blog απο το inspire-andcreate και το ευχαριστώ πολύ !!!


Εφόσον πήρα αυτό το βραβείο, πρέπει να ακολουθήσω τη παρακάτω διαδικασία




1) Αναφέρεις ποιος σου χάρισε το βραβείο και τον ευχαριστείς.
2) Απαντάς στις ερωτήσεις.
3) Δίνεις με τη σειρά σου το βραβείο σε 11 blog με λιγότερα από 200 μέλη και τους ενημερώνεις γι' αυτό
.4) Ακολουθείς το blog που σου το χάρισε.

Οι ερωτήσεις:
1)Τι σας οδήγησε να ξεκινήσετε το blog σας.
Το γεγονός οτι ήθελα να μοιραστώ με φίλους τις δημιουργίες μου !
2)Ποιο το θέμα του blog σας με τι ασχολείται blog μου
ασχολείται με την ζαχαροπλαστική και ειδικότερα με την sugar art και το χρησιμοποιώ ποιό πολύ σαν άλμπουμ φωτογραφιών.
3)Από που βρίσκεται την έμπνευσή σας.
Η έμπνευση πηγάζει απο παντού
4)Σχεδιάζεται από πριν το περιεχόμενο του blog σας;
Έίχα ένα αρχικό προσχέδιο στο μυαλό μου αλλα την την τελική μορφή του την πήρα πάνω στο στάδιο της δημιουργίας του !
5)Έχετε νέες ιδέες για το blog σας;
Φυσικά, όλα εν καιρώ .
6)Πόσο χρόνο αφιερώνεται στο blog σας;
Όχι τον απαιτούμενο λόγω πανελληνίων !
7)Ποια είναι η καλύτερη στιγμή για εσάς να δημιουργήσετε;
Όταν υπάρχει καλή διάθεση .
8)Τι θα θέλατε να ξέρει ο κόσμος;
Ότι έχω κάνει μέχρι τώρα το έχω κάνει μέσα απο πληροφορίες και tutorials που βρίσκω στο διαδίκτο

Τώρα στα blog που δίνω τα βραβεία μου είναι : 

inspire-andcreate (Όπου και ανταποδίδω...)
ilmiosognio        Στην φίλη μου Σοφία με τους εκπληκτικούς της στολισμούς
okosmostisgeusis Στο Blog "Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΗΣ ΓΕΥΣΗΣ"
greekchristmas    Στο blog "Greek Christmas"
 

Δυστυχώς ο χρόνος μου είναι περιορισμένος (λόγω πανελληνίων το ανέφερα και παραπάνω) οπότε δέν μπορώ να βρώ άλλα blogs κάτω απο 200 μέλη, οπότε βραβεύω τα παραπάνω blogs και επιφυλάσσομαι

2 σχόλια:

  1. ΚΑΛΗΜΕΡΑ..ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΟΜΟΡΦΟ ΒΡΑΒΕΙΟ.. ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ (ΔΕΛΦΙΝΑΚΙ) ΤΟ ΠΗΡΕ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΜΕΡΕΣ...ΤΩΡΑ ΤΟ ΠΑΙΡΝΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΣΠΙΤΑΚΙ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΚΕΨΗ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ, ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΧΘΕΣ ΓΝΩΡΙΣΤΗΚΑΝ ΤΑ ΜΠΛΟΓΚ ΜΑΣ
    ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΣΉΜΕΡΑ
    ΩΡΑΙΕΣ ΟΙ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ ΣΟΥ
    ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΤΥΧΙΕΣ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Συγχαρητήρια για το βραβειάκι σου,αλλά και για τις υπέροχες τούρτες σου! Καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...